hit counter

Hit Counter
23/01/2012 [ Isnin ]
06.20 petangg ..

Assalamualaikum ,,
Heyyy ..

sedih lah dengar problem kawankawan aku nih :')
aku punye prob pon belom selesai lagi , pastu nak selasaikan prob org dulu ..
cheese betol lah !! takpe lahh , aku try it .. aku cuba membantu kawankawan aku ..
tapi , kekadang tuh ,, aku tertanye jea .
kenape aku ? kenape dyowg pilih aku untuk membantu diowg ?
sedangkan aku pon , takde lah reti nak selesai korang punye problem ><' ..
yang firstly ,, aku akan CUBA membantu kawankawan aku yang ade masalah sekarang ..
aku kesian +++ dekat diowg dherr ~~ ..
aku takna tengok diowg sedihh .. nanti aku HEPPI sensorg , diowg pulak sedih ..
aku takna camtuu ..

tapi ,, dengan HADIRnye masalahmasalah nih , dapat meMATANGkan diri kite sendiri :)
betol tak ? memang betol !
tapiiiii , fatin asik TERpikir masalah Maria & Syida :)
aku ade terase TERTEKAN lah jugak ..
tapi , aku kene CONTROL .. susa >.< .. aku sering kene MIGRAIN ,, sbb ?
sebab , aku pkir banyak bende .. aku pkir ,, homework ? masalah kawan2 , masalah aku , sukan !
pehhh !! :') .. bile aku kne migrain ,, habes homework and bnde yg aku nak buat , aku tak jadi nak buat !
sebab , aku tak bole nak pkir time tuhh ! aku hanye mampu REST :')
aku ? lagi plusplus SEDIH aww !!
tapii , tengok aa ,, kekadang tuh , aku malas nak layang perasaan aku sendiri .
and aku buat homework banyakbanyak .. dan lenyaplah masalah tuh .
InsyaAllah ,, doakan fatin k ?

Kbaiii ,, thAnkS lAwAt & dAtaNg lAGi ^^
Assalamualaikum ,,

Sparkling Cursor

Disable Highlight

Kelopak Bunga

cinta dalam hati

show/hide shoutbox