hit counter

Hit Counter
11/01/2012 [ Selasa ]
12.45 malam 

Assalamualaikum ,,
Hyeeee ..

Ape kaba ? sehat tak ? kalau sihat , ucapkan ' Alhamdulillah ' .. 
kalau tak sihat ,, makan ubat taw :)
best tak , dengar lagu nih ? haha .. best kan >.< ..
dakmie - yang terindah ,,
teringat citer Adamaya :) lisa surihani & mia sara ,, cute sangat diorang :D
ngee :) 
firstly ,, fatin nak cite pasal skola BARU ,, yang fatin bakal masok tuu ,,
fatin amik keputusan nak sekolah MTA :) 
MTA is Maahad Tahfiz Al-Akhyar .. ade TAHFIZ ,, ade SPM :)
okeyh lah tuhh ,, tapi , ade something yang buat fatin terkejut beruk taw ..
haha ,, nih diaa ,, Ustazah Norimah ( timbalan pengetua sekolah men islam hidayah )
meletak jawatan and jadi mudirah skola maahad tahfiz tuhh ,, 
Al-kisahnye ,, fatin mase fom 2 & 3 , fatin Sekolah Menengah Islam Hidayh . pastu , nak tuka MTA :)
agak terkejut jugaklah kowt n nnt malu >< .. hehe .. bia je lah .. BE COOL  sudaa ,, 

secondly , fatin nak jumpe fatin maria & siiriin .. miss dyowg gile2 lah .. haha .
lagi 1 , skola MTA tuh , dah macam ta ramai orang sangat .. so , senanglah nak blaja ..
suke >.< 
so , secepat mungkin fatin nk msok ,, hihi .. mulamula tu , rase macam malas nak blaja dah ..
tapii , takpelah . 2 TAHUN jew lagii :) orait ,, SPM straight A+++ :] Amin ,,
pastu , dkt meja blaja aku pon , aku tulis motivasi sikit & katakata semangat for study :)
tampal sane , tampal sini .. haha ,, dkt dinding pon same .. tampal jew .. haha ..
padahal , bilik aku tu baru je cat .. :D nasib aku tak conteng , klau tak , nahas aku kene marah ..

sekarang nih kan ,, fatin tengah berbaik / rapat dengan junior F3 2012  ( yg bermasalah kowt ) ,, insyaAllah :)
diorang sebnrnye bukanlah terok sangat ,, byase je .. macam aku jugak .. nakal ,, tapi bukanlah teruk sampai mendadak right ? bole memperbaikikannye . ade sorang juniornye ,, dia f3 tahun nih .. mase akhir2 2011 , fatin try rapat dgn dia ... dia okay jew .. sporting :) ,, so , ktorang agak rapat lah jugak ..  byasebyase jew ..
tapi , fatin still amik berat pasal junior2 nih , and bg kata2 semangat yg ' batch dyorg bole buat yang terbaik for pmr ' . insyaAllah :) dia çkp ' thanks amik berat and senyum :) ' .. at least , aku dah buat tanggungjawab aku sebagai seorg senior :) '' awak baik dgn kite , kite baik dgn awak <3 '' jangan takotlah ,, 
walaupon , aku dulu penah bermasalah , sekarang aku okay jhee :) 
juniorjunior yang bakal amik pmr .. good luck , berusaha sebaik mungkin taw :)
okeyhlahh , fatin banyak membebel pulak harini ,, haha .. nanti penat awak nak bace <3
hehe .. okay , thanks lawat & datang lagi aww <3
Assalamualaikum ,,

Sparkling Cursor

Disable Highlight

Kelopak Bunga

cinta dalam hati

show/hide shoutbox