hit counter

Hit Counter
25/12/11 [ Sabtu ]
02.30 pagiii

Assalamualaikum ^^
Hyeeee ..

Rase mcm nak mencarut jheee . bole tak ?
grrrrrr~~ . 
nak je ckp ' jantan semua same ' . tapi , tak semuanye . 
fatin baru tahu ex-bfiee fatin beriye mintak kapel pasal ape .
rupenye , udang disebalik batu .. okfineeeee !
thanks lah , bro . maenkan perasaan aku .
aku benci kaw ,, aku bukannye ANAK PATUNG yang kw nak baling2 ke ?
sepak2 ke ? aku ade PERASAAN lahh .
menyesal aku kapel ngn kaw ! menyesal sangat .
so , that why lah ,, hati fatin tk terbukak utk sape2 pon ..
klw ade pon , maybe as friend jhee ..
sebab , fatin takot . takot jadi cm sebelom nih TT__TT
thanks lah kepada sape yang kenalkan aku ngn ex aku .
kalaw kw tahu aku nih cmne ? jgnlah kenalkn aku ngn jantan tuu .
aku tak kesah , sampai tua pon . klw aku tk jumpe CINTA yg betol2 cinta .
aku takna kawen !! forget it fatin ,, kw an kuat :) Allah ade .. 
beb , kw tahukan aku jenis yg cmne ? bile syg dah berputik dihati ,
syglah an . tapiiiii , klw cmni .. mmg nak gado ngn aku ke hah ?
serious ,, malam nih rase nak mencarut ade .. rase nak marah org pon ade ..
tapi , aku cube sabar kot . tapi nape ? air mata aku selalu nak mengalir TT___TT ..
[ fatin dalam keadaan KRITIKAL sekarang , doakan fatin sihat ]
lepasnih , biar CINTA tuu datang sendiri . jangan pakse fatin cintakan sesorg kerana TERpakse ..
kbaii ,, fatin sedih lah .. cinte kerana kerana pakse , sakit aty jhee !
thanks lawat , datangg lagii <3
Assalamualaikum :]

Sparkling Cursor

Disable Highlight

Kelopak Bunga

cinta dalam hati

show/hide shoutbox